Siyuro Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag laddade ner Def Jam Icon demot från US PS Store, men när jag ska starta det så står det bara: Det finns skadad data. Vrf blir det så för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Det kan ha varit så att den inte laddade ner demot totalt, försök igen, och installera det utan att avbryta, Så kan det funka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 jag har försökt typ 4 gånger, men det funkar ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Okej, Då är det väl att demot inte funkar/din hårddisk är sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 jag tror att det är demot som är cp, för jag provade att formatera om hårddisken men det var fortfarande samma sak med demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SeriousSam Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 jag vet varför det inte funkar! för att Ps3 är skit och sony suger avrunkad älg balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.