Gäst Zakakiro Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Tjena, jag har haft spelet i flera år men inte spelat det för att: I "BÖRJAN" av spelet ska man efter att ha hjälpt sina vänner ta ringen från kistan i Bag End... Ni vet nog vad jag inte klarar :P jag klarar inte ens att komma förbi den svarta riddaren tills jag ser bron där den andre står! =O jag blir upptäckt direckt =( jäklit jobbigt, nån som vet om det finns några fusk elr om ni kan ge mej några tips om hur jag ska komma förbi honom? é det bara dom 2 svarta riddarna ivägen för den där farmen? =/ snälla hjälp mej = :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jag klarade det, slåss mot ballrogen, MEN!! =,(( Jag SAVADE INNAN BALLROGEN SLOG TILL MEJ!!!!!!! VAD f*n SKA jag göra!? =,(((((((((((( när jag loadar så dör jag direckt, kan inte röra mej elr nånting!! =,(( snälla hjälp! vad ska jag göra!? =((((( :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fotme Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 slutade spela skiten xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.