SmeK Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Hur tar man bort upptateringar så man kan göra Drion penga glitchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
adamxxx Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Jag tror att du måste radera allt minne din xbox har om oblivion... Alltså måste du börja om från början med spelet... tror jag... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Det går inte att ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Synd :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 (redigerat) Däremot har jag själv hittat en egen liten glitch. Om du inte gjort questet i Cropsford (en liten by som ligger längs med vägen från Imperial City till Leyawiin, mellan Corbele River och Niben Bay), så gå och gör det. Det går ut på att utplåna två goblinstammar som gömmer sig i två grottor emellan Cropsford. Questet börjar i Chestbridge Camp, öst om Cropsford. Vid den här tidpunkten kommer Cropsford att vara nedbrunnet. Gå och snacka med invånarna, gör questet och vänta sedan ett par dagar. När huset till höger är uppbyggt, gå upp på ovanvåningen, leta upp kistan bredvid sängen och öppna den. Du kommer att hitta ca 380 guld. Om du öppnar kistan innan Cropsford är helt återuppbyggt kommer du att kunna öppna den igen efter ett par dagar, och då komemr det finnas mer pengar där. Jag har tjänat cirka 3000 på detta och jag kom på det själv av en slump. PS. Kistan är märkt "Reward Chest", och det räknas ej som olagligt att öppna den. Redigerat 1 November 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Däremot har jag själv hittat en egen liten glitch. Om du inte gjort questet i Cropsford (en liten by som ligger längs med vägen från Imperial City till Cheydinhal), så gå och gör det. Det går ut på att utplåna två goblinstammar som gömmer sig i två grottor emellan Cropsford. Questet börjar i Chestbridge Camp, öst om Cropsford. Vid den här tidpunkten kommer Cropsford att vara nedbrunnet. Gå och snacka med invånarna, gör questet och vänta sedan ett par dagar. När huset till höger är uppbyggt, gå upp på ovanvåningen, leta upp kistan bredvid sängen och öppna den. Du kommer att hitta ca 380 guld. Om du öppnar kistan innan Cropsford är helt återuppbyggt kommer du att kunna öppna den igen efter ett par dagar, och då komemr det finnas mer pengar där. Jag har tjänat cirka 3000 på detta och jag kom på det själv av en slump. PS. Kistan är märkt "Reward Chest", och det räknas ej som olagligt att öppna den. Faktiskt, så är det på vägen från Imperial City till Leyawiin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.