💬
Logga in
Fuska.se

200:- För En Mössa

79 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Jag köpte nyss en Billabong mössa för 200:- och mina föräldrar tyckte det var för dyrt (eftersom det var de som betalde den).

Men tycker ni 200:- är för dyrt för en mössa ?

Nivå 12 · Mästerfuskare

"Hej dyrt-märke ska vi bli vänner?"

Det är ju skitdyrt! Jag kan hitta jävligt bra och snygga mössor för typ 30. :/

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ja det är dyrt, men har du en överflod av pengar så kanske det inte gör dig något?

1 Nov 2007
Nivå 6 · Fuskare

Tycker inte 200kr är så mycket för en mössa, dom flesta mössorna på typ tex. Stadium kostar runt 100-129.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag köpte nyss en Billabong mössa för 200:- och mina föräldrar tyckte det var för dyrt (eftersom det var de som betalde den).

Beror på hur den ser ut, posta en bild?

jag tycker det är dyrt men man kan ju köpa den om man har lust..

Nivå 6 · Fuskare

Ja, det är lite väl dyrt.

Jag är ingen sån här typ som går runt med märkeskläder.

Men det kanske du är?

Jag brukar hitta riktigt snygga mössor från 40-75kr.

Nivå 5 · Fuskare

På gränsen tycker jag men om den är snygg och varm så är det väl värt det.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Samma här =O

Varför vet jag inte har bara varit klädfixerad sedan 8 års åldern ungefär...

Kayy ska leta fram en bild annars får ja väl fota från digi kameran. (=

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag köper typ en ny mössa varje år för 250kr från Stadium, det brukar vara Peak till Adidas, jag är ute efter en snygg design.

Det är så jäkla sjukt att märken kostar flera hundra spänn. Och ja, det är dyrt med 200 för en mössa, och du var ärligt talat ganska dum som köpte den, och ännu dummare som inte tyckte att det var dyrt...

2 Nov 2007
Nivå 4 · Lärling

Jag köpte en keps för 450:- för kanske 4 år sedan och tycker att det är svindyrt ._.

Jo, en mössa för 200:- är väl ganska mycket, men om man verkligen kommer använda den kanske det är värt det.

Nivå 3 · Lärling

Min new york mössa kosta 250 så... men den är snygg så det var värt det.

post-53305-1194615653_thumb.jpg

Senast ändrad:

3 Nov 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare

min med,förresten den mössan nån posta en bild på var ju ganska tuff.

Nivå 5 · Fuskare

200 för en mössa är väl inte så j*vla dyrt. Det beror ju på var man handlar och vad det är för märke.

9 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

Tycker det är jävligt dyrt

Tycker det är dyrt ja

11 Nov 2007
Nivå 6 · Fuskare

Dyrt ja!! Men om du använder den i många år. Då är det värt det. Jag köper gärna en mössa för 100 KR på JC. Jag köpte en mössa för 40 kr på Cubus. Använder den mest nu.

Om jag skulle köpt den så dyr mössa så skulle jag inte vågat ha med den till skolan.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Ja de e svindyrt. Jag hade tagit den billigaste mössjäveln å gått te kassan. Nu blir jag nog bannad för ovårdat språk. Varför inte bara ta en billig mössa för femti spänn? Det viktiga är ju att den håller äggskalet varmt!

16 Nov 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja de e svindyrt. Jag hade tagit den billigaste mössjäveln å gått te kassan. Nu blir jag nog bannad för ovårdat språk. Varför inte bara ta en billig mössa för femti spänn? Det viktiga är ju att den håller äggskalet varmt!

Mössan ska ju vara snygg också.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in