Hoppa till innehåll

200:- För En Mössa


PussyCat
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • Svar 79
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 3 veckor senare...

Alltså det beror hur mycket dina föräldrar har råd med.

Själv så har jag en Lyle & scott mössa i vitt för 349kr

och förra året köpte jag en lyle & scott mössa i grönt för 349kr,båda samma modell.den gröna var det inge fel på,jag bytte igentligen bara färg på mössan :P

 

sen har jag en Hugo Boss mössa för 749kr.men det behöver vi kanske inte nämna :P :rolleyes: :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså det beror hur mycket dina föräldrar har råd med.

Själv så har jag en Lyle & scott mössa i vitt för 349kr

och förra året köpte jag en lyle & scott mössa i grönt för 349kr,båda samma modell.den gröna var det inge fel på,jag bytte igentligen bara färg på mössan :P

 

sen har jag en Hugo Boss mössa för 749kr.men det behöver vi kanske inte nämna :P :rolleyes: :D

749!? Ehm, Hugo Boss brukar väl inte vara så j*vla dyrt. Faktiskt riktigt korkat av dig att köpa den om den nu kostade så mycket, vilket jag tvivlar på.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså det beror hur mycket dina föräldrar har råd med.

Själv så har jag en Lyle & scott mössa i vitt för 349kr

och förra året köpte jag en lyle & scott mössa i grönt för 349kr,båda samma modell.den gröna var det inge fel på,jag bytte igentligen bara färg på mössan :P

 

sen har jag en Hugo Boss mössa för 749kr.men det behöver vi kanske inte nämna :P :rolleyes: :D

749!? Ehm, Hugo Boss brukar väl inte vara så j*vla dyrt. Faktiskt riktigt korkat av dig att köpa den om den nu kostade så mycket, vilket jag tvivlar på.

 

visst jag kan gå ner till affären och ta en bild på priset på mössan,men vänta,det kanske var 649kr,aja den kosta i allfall över 500kr,jag bryr mig inte om vad det kostar,det går inte något hål i min plånbok så =)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Men dagens föräldrar anser att en mössa för 200-. kr är för dyrt, men nej, det är det inte.

Visst som draghon* sa, man kan få en snygg mössa för 50 lappen, men om en mössa kostar över 200kr så finns det ju ett par skäl till det.

1-Det är en mössa som skyddar bra, kanske en mössa som passar till bergsvandring, en mössa som värmer bra på...Antarktist ^^.

2-Eller så är det en mössa med ett dyrt märke.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men dagens föräldrar anser att en mössa för 200-. kr är för dyrt, men nej, det är det inte.

Visst som draghon* sa, man kan få en snygg mössa för 50 lappen, men om en mössa kostar över 200kr så finns det ju ett par skäl till det.

1-Det är en mössa som skyddar bra, kanske en mössa som passar till bergsvandring, en mössa som värmer bra på...Antarktist ^^.

2-Eller så är det en mössa med ett dyrt märke.

Goda exemplar ;)

 

Men som sagt, en mössa, en snygg en då är 200kr inte mycket.

Har ärligt talat alldrig sett en snygg mössa under 100kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

Jag köpte nyss en Billabong mössa för 200:- och mina föräldrar tyckte det var för dyrt (eftersom det var de som betalde den).

 

Men tycker ni 200:- är för dyrt för en mössa ?

betalar du dina vänner för att dom ska vara med dej? Redigerat av GunsNroses
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...