💬
Logga in
Fuska.se

Gillar Hon Mig?

21 svar · startad

Trådstartare #1

I min klass går en tjej (vi kan kalla henne: "Lisa" (hon heter inte det))som är min bästa kompis bland tjejerna, vi två, min bästa kompis och två till shyssta tjejkompisar brukar ha "film-kvällar" ibland, vi har på en film fast vi ser inte på den. I måndags så hade vi det, och då låg alla fem i en dubbelsäng, (alltså inte "låg") och då låg jag på Lisas mage, och så låg vi typ där i en timme.

I Onsdags så berättade jag (på msn) att jag var webbmaster på vår hemsida, och att jag hade gjort några bilder i ps som jag skicka för att hon skulle säga om dom var snygga då skrev hon typ: "Dom är jättesnygga, du är ju så otroooligt bäst på datorer alltså"

Är hon kär i mig?

Vad ska jag göra?

P.S jag är ingen "nasty" kille, många års vänksap kom ihåg det!

Hon kanske inte är kär i dig bara för att du kan göra snygga bilder i PS, men hon tycker säkert om dig. =D

2 Nov 2007
↗ till inlägget

Hon kanske inte är kär i dig bara för att du kan göra snygga bilder i PS, men hon tycker säkert om dig. =D

...om du ligger på hennes mage är det väl inget snack om saken att hon gillar dig?

3 Nov 2007

klart det inte är. visst hon gillar dig med all säkerhet, med det behöver inte vara på det sättet. förmodligen gillar hon dig som kompis och litar på dig, men sen kan man alltid kolla om det är ng annat på gång..

Du verkar ju ha det helt OK med henne. Spinn vidare på det och se vad det utvecklas till

Det är alltid svårt att avgöra om en person gillar en som vän eller som ngt mer, det enda du kan göra är att vänta och se om hon gör några försök att få närmare kontakt med dig annars tror jag att hon ser dig som en vän.
4 Nov 2007

Det verkar ju helt klart som att hon gillar dig, det råder det inga som helst tvivel om.

Frågan är: Är hon kär i dig?

Det bästa du skulle kunna göra är att närma dig, se hur hon reagerar och helt enkelt fortsätta vara som du är.

Om hon är en bra kompis, så gillar hon dig även om er framtida relation eventuellt skulle ta slut.

Ta dock inte det hon sagt som en kärleksförklaring, utan som komplimanger!

12 Nov 2007

Hon behöver inte gilla dig för att hon ger dig en kommentar och låter dig "ligga" på hennes mage..?

Selene sa nåt där.. kolla om hon försöker få mer kontakt med dig på något sätt

fråga henne? :)

8 Dec 2007
Fråga henne? :) Fast om hon svarar nej kan det förstöra vänskapen lite.Så det handlar lite om gissning.Är du kär i henne för den delen?
9 Dec 2007
↗ till inlägget

fråga henne? :)

Håller med. Det är ju det änd sättet du kan få ett svar

9 Feb 2008

jag säger bara en sak xD hon är inte kär i dig och hon kommer slå ner dig när som helst xD

11 Mar 2008
↗ till inlägget

tror nog det med
26 Mar 2008

GO FOR IT!!!! B) B)

Fråga henne om ni e bra kompisar. Om hon svarar typ:"så klart vad annars" med en säker röst så tycker jag att du ska... GO FOR IT!!!! B) B)

vi har också filmkväll, då ligger alla tjejer och killar i en hög på varande, ofta lite som man brukar göra om man är ihop med nån, men det betyder inte att vi är kära i varandra på nått sätt. bara att vi gillar varandra som kompisar.

27 Mar 2008

Fråga henne om hon gillar dej? o_0 Man vet juh aldrig. [:

28 Mar 2008

Förstår inte hur du kan ligga på hennes mage..

Hon måste vara ganska tjock då eller så är det du som är ovanligt liten...

Men med huvet! han ligger med sitt huvud på hennes mage

29 Mar 2008
↗ till inlägget

Men med huvet! han ligger med sitt huvud på hennes mage

Hur kan han då se filmen?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in