Hoppa till innehåll

Guitar Hero Vs. Rock Band


Gäst stefan123
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst stefan123

varför Guitar Hero när man förhandsboka spelet rock band, i Guitar Hero kan man ju bara spela gitarr men i rock band kan man spela trummor, gitarr och sjunga. och skapa band med andra spelare över nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

varför Guitar Hero när man förhandsboka spelet rock band, i Guitar Hero kan man ju bara spela gitarr men i rock band kan man spela trummor, gitarr och sjunga. och skapa band med andra spelare över nätet.

Det är väl gitarr, bas, trummor och mick?

 

Nej, bara gitarr, trummor och mic. Ska man ha bas får man köpa en extra gitarr. Tror faktiskt att jag ska köpa Rock Band istället för GH3, verkar vara så mycket grymmare. :D Dessvärre gillar jag inte idén med en mic.. :/ Verkar bli krångligt, orka sjunga. XD

 

EDIT: http://blog.wired.com/games/2007/10/video-singing-a.html

Redigerat av Denieru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej, gamereactor säger att det kommer kosta typ 1500, de e mö billliare änna. jag tkr Rock Band eftersom gC säger att det är bättre, litar på dom för de brukar ha rätt. det är ju Harmonix som har gjort GH 1 och 2, men Neversoft som gör 3an, medans Harmonix gör Rock Band. ajg tror mer på Rock Band iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

nej, gamereactor säger att det kommer kosta typ 1500, de e mö billliare änna. jag tkr Rock Band eftersom gC säger att det är bättre, litar på dom för de brukar ha rätt. det är ju Harmonix som har gjort GH 1 och 2, men Neversoft som gör 3an, medans Harmonix gör Rock Band. ajg tror mer på Rock Band iaf.

Jag blir förvirrad har hört 1400, 1500 och 2000. :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2000 sa dem för länge sen, typ MTV som äger Harmonix säger att det kommer kosta 170 dollar, 1600 kronor tror jag det blir, men du kommer att kunna köpa spelet och instrumenten separat, så om du ändå inte kommer använda trummor till en början iaf, så kan du köpa spelet och en gitarr. Det kommer jag göra, jag kan köpa ett trumset senare kanske om det får plats men jag sjunger så djävulusiskt dåligt att jag aldrig kommer behöva en mick.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...