Noiseless Skrivet 2 November 2007 Rapport Skrivet 2 November 2007 Hej. Jo när jag satt ute på datorn så kom det upp en ruta som det stog " explorer svarar inte" då tryckte jag på ok. Sen så skulle jag stänga av datorn så kunde jag inte få fram start meny, alltså fältet, då stängde jag av datorn via knappen, å drog ur sladden till datorn, väntade en timma, startade men fältet kom inte upp. Jag tryckte på ctrl+alt+delete kollade på saker där men kom inte fram till nått, så nu undrar jag, hur går jag tillbaka start menyn? Och snälla inga google saker.. Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 2 November 2007 Rapport Skrivet 2 November 2007 Tryck ctrl-alt+delete Gå till arkiv och välj "Ny aktivitet (Kör...)" Skriv explorer.exe och välj OK. Nu sk du få tillbaka startmenyn. Men jag vet inte om du kommer ha kvar den när du har startat om datorn. Citera
SlimShady Skrivet 2 November 2007 Rapport Skrivet 2 November 2007 Det är mysko. Brukar hända mig ibland när nått program krånglar o så stänger ja av det via aktivetetshanteraren.. Men det kommer ju tillbax efter nån sek eller två.. Det låter lite som ett virus, tycker jag.. Sök igenom datorn me det du har eller ta datorn till nån service som får rensa ut burken åt dig.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.