hej e det nån som vet vart man hitttar en pokemon som heter Missingo på pokemon cristal?
Eller en annan pokemon som heter Smeargle på pokemon cristal?eller Dunsparce? :unsure:
hej e det nån som vet vart man hitttar en pokemon som heter Missingo på pokemon cristal?
Eller en annan pokemon som heter Smeargle på pokemon cristal?eller Dunsparce? :unsure:
jag kan svara på missingo frågan det funkar EJ bara om du linkar tror jag
linkar?hur då?linkkabel?vad är missingo för pokemon?vad menar du :huh:
man kan väl inte få missingo på crystal? bara på röd och blå!? :blink:
vet ej!vad e missingo för nåt nån pokemon eller vad? :blink:
den är mer som ett "fel" i spelet, men jag tror det är en fågel. den syns inte. bara som konturer.
aha....men e det nån som vet vart man hittar en pokemon som heter Smeargle????????????????????????????????+ :blink:
Missingno. heter den(punkten är viktig för rätt stavare)
det är en beta simulator(alla spel har en) som man testar spelen först med
och i vissa spel fastnar lite beta i minnet för det är svårt att radera det helt när man har matat in den i spelet
nere vid cinnbarisland
Man pratar med gubben som sov i början av spelet sedan frågar han om du vill se hur man fångar pokemon dett vill du när du har sett det så flyger du till Cinnarbur island Nedanför Pokemongymet i sjön simmar man INNTILL kanten Man möter Han där.
tack! :D
men..vem e det som sover på början av spelet??? :huh:
och e det verkligen Smeargle du menar?
fattar nada :blink:men..vem e det som sover på början av spelet??? :huh:
dem pratar om pkmn. röd och blå. den snubben som sover är honnom som man ger kaffet till. och sedan visar han hur man fångar pkmn. :Dmen..vem e det som sover på början av spelet??? :huh:
aha....jag har inte nån av dom...har bara pokemon guld cristal och gul...
asså det finns en pokemon på cristal silver o guld som heter"smeargle"som de flesta har men jag vet inte var man hittar honom... :unsure:
Fusket fungerar bara till pokemon röd!!!
e det nån som vet vart man hittar smeargle på pokemon cristal?? :blink:
Den fångar man vid ruins of alph! Men var vet jag inte...e det nån som vet vart man hittar smeargle på pokemon cristal?? :blink:
oki..tack
funkar bara till röd och blåMan pratar med gubben som sov i början av spelet sedan frågar han om du vill se hur man fångar pokemon dett vill du när du har sett det så flyger du till Cinnarbur island Nedanför Pokemongymet i sjön simmar man INNTILL kanten Man möter Han där.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in