Karokikiri Skrivet 2 November 2007 Rapport Skrivet 2 November 2007 (redigerat) Det är nu så att jag vill byta min Night Elf rogue (male). Den e på en pvp server ( shattered hand ) Den har 100% ground och 60% flying mount, men använder riding crop trinketen för att färdas 10% snabbare. Armory profil: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...and&n=Kiwii jag e med i en RP guild som raidar på fredagar. Min PCT är inte redo förräns i början av December så er behöver ej vara redo. Det jag vill ha: Shadow priest 10/10 ras : Ne eller BE female, inte male Hunter: 9/10 Ne female /male BE /female Warrior 6/10 NE female/mle Paladin 6/10 BE female Rogue 0/10 igen Mage 4/10 gnome, ud bara female Shaman 7/10 dranei female adda min brors e-mail : [email protected] l_guard är med ett L inte med ett i. // tack khara de bhövdes va stressad när jag skrev ^^ Redigerat 3 November 2007 av Feanor
ExorZ Skrivet 2 November 2007 Rapport Skrivet 2 November 2007 Eeeh.. jag förstod ingeting av det dära :S kan du inte typ... översätta de? inte för att låta dum eller nå, men de var inte bästa stavningen överallt
neVah Skrivet 3 November 2007 Rapport Skrivet 3 November 2007 Det är nu så att jag vill byta min Night Elf rogue (male). Den e på en pvp server ( shattered hand ) Den har 100% ground och 60% flying mount, men använder riding crop trinketen för att färdas 10% snabbare. Armory profil: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...and&n=Kiwii jag e med i en RP guild som raidar på fredagar. Min PCT är inte redo förräns i början av December så er behöver ej vara redo. Det jag vill ha: Shadow priest 10/10 ras : Ne eller BE female, inte male Hunter: 9/10 Ne female /male BE /female Warrior 6/10 NE female/mle Paladin 6/10 BE female Rogue 0/10 igen Mage 4/10 gnome, ud bara female Shaman 7/10 dranei female adda min brors e-mail : [email protected] l_guard är med ett L inte med ett i. ---- Ej Karhas annons ;)
Gäst Denieru Skrivet 3 November 2007 Rapport Skrivet 3 November 2007 Aha, en rp guild på en PvP server..Ja..? Dessutom tycker jag det låter lite konstigt när han inte ens vet vad PvP, PvE och RP är. :S
Karokikiri Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Skrivet 3 November 2007 de va jag feanro som inte visste va de var , han som sciak in läget var min bror...
Rekommendera inlägg