maka Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 den där bossen som har sköld när man slår den.hur slår man den? jag har slagit den 30g super attacken 20g allting flera gånger men inget händer.hur gör man?(jag menar bossen som har två brevid sig). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 den där bossen som har sköld när man slår den.hur slår man den? jag har slagit den 30g super attacken 20g allting flera gånger men inget händer.hur gör man?(jag menar bossen som har två brevid sig).Ja, jag vet den är skit svår!!!Ska rapotera om jag kommer på något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Kolla min guid på spel och fusk till spectrobes!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sebastian4 Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Är det värt att köpa?? så fall ska jag köpa Portals. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Är det värt att köpa?? så fall ska jag köpa Portals. Nej, det är inte värt att köpa. Det är värdelöst och ett bevis på att Disney inte kan göra någonting rätt längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 jag har det med... KÖP DET INTE!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jokerman1 Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 fubbis hur kommer man till den där saken för att smälta is månen?????????????????????????????????????? :o :o :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Onödig bump. Gör en egen tråd. Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg