DarkLucario Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Hur får man Itemfinder i Diamond och hur får man Lift key? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 iteam finder tror jag du får av poketetch presidenten// och vad är lift key ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Men nu heter den Dowsing Machine ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 men sak samma och som jag sa vad är lift key // Bär inte den till emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 (redigerat) Tack men hur får man Lift Key när man ska gå till sunyshore city är det några hus framför en dörr står det en tjej som har tappat sin nyckel jag tror att nyckeln heter Lift Key Redigerat 3 November 2007 av DarkLucario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 (redigerat) Lift Key vad har men den till? Redigerat 3 November 2007 av Wendos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 man ska ge den till en tjej som har tappat sin nyckel brevid resurangen hon står framför ett hus man kan inte komma in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Jag undrar också vad man får den, men jag tror inte den heter Lift Key ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Ok har hört nångonstans att man skulle använda Itemfinder=Dowsing Machine nånstans men det är bara ett rykte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Använd Dowsing Machine utanför receptionen (huset där snubben som helar ens pokemon finns) så hittar ni nyckeln... Det är inte ett rykte för jag har hittat nyckeln själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Tack Drahon ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg