Jack93 Skrivet 2 November 2007 Rapport Skrivet 2 November 2007 Jag tror nog att det är många som velat göra en egen Open Tibia (OT) server. Tänk bara på möjligheterna. Det går nästan att ändra allt på OT. Du kan ändra Tibia clienten på många olika sätt. Du kan ändra bakgrunden i Tibia.exe. Du kan göra egna magier, vapen, npcs m.m. Du kan göra egna Sprites. D.v.s egna bilder på vapen, väggar, monster, saker o.s.v. Det går att göra massor! Så om du är nybörjare och vill ha hjälp så svarar jag på alla frågor jag kan! Just nu rekommenderar jag den senaste versionen av Devland om du vill ha client 8.0 eftersom evolutions innehåller för många buggar. Jag kan även ge länkar till tutorials, ip changers, clienter, mapeditors och mycker mer!
VillHaOt Skrivet 3 November 2007 Rapport Skrivet 3 November 2007 Hejsan jag håller på att lägga upp en Ot server men har fastnat lite. Har lite problem med routern tror jag för ingen kan komma in på den :S Skulle du kunna adda min MSN så du skulle kunna förklara lite enklare?? Min msn är : [email protected] Hoppas du hjälper mig :D + att vill gärna ha Devland mappen har evolutions just nu :D
Rekommendera inlägg