tomte_nisse Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Om mina pokemon hatar mig, vilka resultat ger det? Peace. ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 ää vad menar du :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Dom lyssnar inte på dig, dom kan göra vilken attack som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Att de inte lyder är om man inte har den gym nålen man behöver, men om jag möter pokémon ligan många gånger i rad och inte klarar det, så kommer mina pokémon allmänt att hata mig, förstår du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Men dom lyssnar inte då heller :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Jo det gör de... Det är bara vissa pokemon som inte utvecklas då samt att attacken Return blir jättesvag... Fel forum btw, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Men om man har dom ett tag så brukar dom börja gilla än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 som Ash när han fick Pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 ge dom massage och poffin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacoby Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Är det nån som vet hur man klonar snälla svara så fort som möjligt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 gör en egen tråd skriv inte i någåns annans tråd// om du inte vet hur man gör tar du höger hörn i pokemon forumet och tar nytt ämne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacoby Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 vad är tråd?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg