Hmm, arbetar som stonechooser nu. Men vad är det för bra med det igenteligen?
Föd Upp En Egen Människa!
Jag jagade mamutar men fick ingenting :(
↗ till inläggetmenar du ditt jobb eller jakten? :PHmm, arbetar som stonechooser nu. Men vad är det för bra med det igenteligen?
iaf.. på mammut jakt har du chans att få mammutar :)
quest 2 kräver det jobbet.
jag syftade på jobbet. Okej, då vet jag. :)
om du inte har gjort fire questet så är det inte lönt att du har det jobbet.
The greatest har du gjort weopon maker questen eller vad quest nr 2 heter?
nej. ska träna upp mig lite först.
ok
hehe gött att vara firestarter. man får 3 kc varje gång man tänder någons eld + att man får 8 kc i lön.
btw hur går det för er(vilket quest är ni på alltså)?
har inte gjort någon quest :(
*kväver ett skratt*
vrf inte? första är inte så svårt. ^^
Håller på med den första nu. Men inte fortsätta nu. Har för lite i health
var är du nånstans?
tips: köp de 6 kaninerna istället för att slåss med tigern. är du vid crossroads(eller vad det heter :P) så står det nånstans i tråden vilket håll du ska ta(jag har skrivit det nånstans).
snart kan jag testa att göra weopon maker
↗ till inläggetvar är du nånstans?
tips: köp de 6 kaninerna istället för att slåss med tigern. är du vid crossroads(eller vad det heter :P) så står det nånstans i tråden vilket håll du ska ta(jag har skrivit det nånstans).
Är vid tigern nu.
Listat ut ett sätt att få upp min lön nu när jag är stonechooser. Rätt bra
O.o hur? :)
''Hammer
This hammer enables you to hunt between 2 and 3 prey. As a stone chooser you will earn 10 kc and you can also go and crush beetles.''
Så högre lön och 2 byten.
Sen döda beetels fattar jag inte.
mitt: Slingshot
This bear skin slingshot made from T-rex intestine and hazel wood is quite resistant. It fits in your hand and guarantees between 2 and 4 prey.
crush beetels är ett spel som typ sammarbetar med human-age. skit tråkigt... jag fick lite reklam från det på Events(character och scrolla ner ;)) tror det mer är ett skämt att du kan krossa skalbaggare med den ^^.
jo tänkte på det men högre lön är ju bra.