Gäst Jrohdin Skrivet 3 November 2007 Rapport Skrivet 3 November 2007 (redigerat) Hej! Jag skulle vara väldigt tacksam till den som kunde berätta för mig hur jag hittar bevis som sammankopplar Trailern till brottsplatsen så att jag kan få förhöra Adam Kilborn. Snabbt svar uppskattas, då jag nu har suttit i en timma med samma uppgift :S. Svara via mail helst: [email protected] Redigerat 3 November 2007 av Jrohdin Citera
Ozoon Skrivet 3 November 2007 Rapport Skrivet 3 November 2007 www.gamefaqs.com www.gamefaqs.com www.gamefaqs.com Citera
Gäst Jrohdin Skrivet 3 November 2007 Rapport Skrivet 3 November 2007 Hej! Jag skulle vara väldigt tacksam till den som kunde berätta för mig hur jag hittar bevis som sammankopplar Trailern till brottsplatsen så att jag kan få förhöra Adam Kilborn. Snabbt svar uppskattas, då jag nu har suttit i en timma med samma uppgift :S. Svara via mail helst: [email protected] Snälla desperat =S. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.