Drag0nfly Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Vilken färg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Vit, svart och rosa finns. Jag valde svart. Svart passar både för kilalr och tjejer, vit passar mer för tjejer och Rosa är en gjort för tjejerna. Svart tkr jag du ska köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Svart eller vit ds-lite rekommenderar jag om du är pojke. Annars rosa (eller vit). Jag har svart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Det finns även i silver nu, den släpptes för ca en månad sen. Kan vara värt att kolla upp. Köp inte den rosa bara, den är absolut inte snygg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
itse_me Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 (redigerat) köp rosa ffs ; D kan inte killar ha rosa lr? xP Redigerat 10 November 2007 av itse_me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Det finns även i silver nu, den släpptes för ca en månad sen. Kan vara värt att kolla upp. Köp inte den rosa bara, den är absolut inte snygg... Varför inte ? köp rosa ffs ; D kan inte killar ha rosa lr? xPJag har ett rosa DS =DFast den tjocka modellen med vita knappar =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Jag har rosa lite och jag tycker det inte är ngt fel på den.. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 köp rosa ffs ; D kan inte killar ha rosa lr? xPJag har ett rosa DS =DFast den tjocka modellen med vita knappar =D Min personliga åsikt. Den rosa färgen är ju blä tycker jag. :P Själv tycker jag den marinblåa DSen är snyggast, men den finns ju inte här i europa... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg