DarkLucario Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 (redigerat) Hur får man Shaymin och Darkrai Utan Nintendo Event och Action Replay ? :huh: Redigerat 3 November 2007 av DarkLucario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Det går inte. *whacks you on your head* Nej men du kan bara byta till dig en event Darkrai över Wifi. Sen har de inte släppt Shaymin officiellt vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 (redigerat) Ok en kompis som sa det han ska få på måndag :evil: Redigerat 3 November 2007 av DarkLucario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 jag kan få han via onix8 :P fast vi bor typ 20 min från varandra så ganska svårt ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Offtopic. Känner du Onix8 och Electrive? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 japp vadå da :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Det verkar så iaf, båda är i samma ålder. Om ngn vill ha en Shaymin så PM:a mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 var fick du den ifrån ??? :huh: och jag vill ha den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Just nu kan jag inte, men PM:a mej runt 19-20 tiden så fixar jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 jag har också shaymin :D men han suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 nää han är inte dålig med han väl är i lv 100 är han asa bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 alla i lv100 är väl bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg