Guldfisk Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Dessa måste man ha Event för: Leaf Green: Deoxys, Mew, Ho-oh, Lugia Fire Red: Deoxys, Mew, Ho-oh, Lugia Sapphire: Jirachi Ruby: Jirachi Emerald: Jirachi, Mew, Deoxys Pearl: Darkrai, Shaymin, Arceus Diamond: Darkrai, Shaymin, Arceus Vet inte vilket spel man kan få Celebi på. Och så kan man få en Deoxys till på något spel ;) . Allt rätt Wendos, Celebii kan man få på Crystal vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Har nu bytt en Shiny Shaymin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Har nu bytt en Shiny Shaymin.Kan jag få byta den? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 24 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Tack för allt men har nån en Darkrai eller en Shaymin vill gärna ha en :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag har båda, mannen. Om du vill byta, är jag rätt person att prata med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Vill också byta Darkrai! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 jag har dom med fick dom av electivire// min bästis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Tack men vad vill du ha för Darkrai jag har kanske inte så bra pokemons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 ska ha super bra vad annars :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Det är ingen fara, jag kan köra på välgörenhet också. Om du så gärna vill ha en Darkrai så kanske d kan få den mot en dålig. Använder ändå inte ubers längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Kan jag byta en Shaymin med dig Euphoria??? Säg vad du vill ha isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Ne det är de inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg