Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

I Goron City är det en plattform i mitten och på en träsak som sticker upp (där det var en Skulltulla) säger Navi att det har varit en sak som har suttit fast där. Vad ska man sätta dit och hur gör man det?

Jag undrar också var man får Goron Boots (eller vad de nu heter) och Zora Tunic.

Skrivet

Man kan inte sätta fast något det var goronstenen (kommer inte ihåg vad den heter) som man får i andra templet. Det finns inget som heter goron boots. Zora tunic får du efter att du har räddat king Zora från den röda elden.

Skrivet (redigerat)

I Goron City är det en plattform i mitten och på en träsak som sticker upp (där det var en Skulltulla) säger Navi att det har varit en sak som har suttit fast där. Vad ska man sätta dit och hur gör man det?

Jag undrar också var man får Goron Boots (eller vad de nu heter) och Zora Tunic.

Vad som suttit där är "the spirit stone of fire", (tror det heter så.) Du ska inte sätta dit något, men om du pratar med goronen som sitter där så säger han att han var hungrig och ville slicka på den "röda stenen" (spirit stone.) men när han kom ut dit, så var den borta. Det finns inget som heter Goron Boots. Du kanske tänker på metall skorna som får dig att sjunka till botten. De får du som vuxen på plattformen som valen är på i ett hål i väggen. Skulltulan kommer fram på natten, den sitter bakom den lilla trä saken som det suttit något på.

Hoppas det hjälpte :)

Redigerat av Julihann
Skrivet

Okej, då vet jag. Jag har funderat i flera timmar på det. :)

Jag tänker på ett par skor, det är nog inte Goron boots, men det är iaf ett par skor som man får (jag vet inte när) med vingar där bak som gör att man kan gå i luften eller vad man nu ska säga.

Nu kom jag på vad det var jag tänkte på, Hover boots. Vet inte vart jag fic Goron boots ifrån :P

• Skapa ny...