Julihann Skrivet 5 November 2007 Rapport Skrivet 5 November 2007 (redigerat) Jag tyckte det var intresant med alla förkortningarna. Men jag kan bara Oot (Ocarina Of Time.) Jag tycker faktiskt det är väldig intresant. Och om någon vet hur förkortningarna kom till och hur det kan ha hänt. Och hur iden spridit sig. :) Så om det är någon som kan och vill släcka min kunskapstörst, så skriv mycket gärna. :student: MVH Från mig Redigerat 5 November 2007 av Julihann
Torayami Skrivet 5 November 2007 Rapport Skrivet 5 November 2007 (redigerat) Zelda AOL - Adventure of Link ALTTP - A Link to the past LA - Link's awakening Oot - Ocarina of time MM - Majoras mask Ooa Oos - Oracle of ages Oracle of seasons FS - Four swords TWW eller WW - The wind waker FSA - Four swords adventure TMC eller MC - The minish cap TP - Twilight princess PH - Phantom hourglass Vet inte varför dom har dom förkortningarna, men jag skulle tro att det är bara dom första bokstäverna i orden. Redigerat 5 November 2007 av Mornie
Julihann Skrivet 5 November 2007 Författare Rapport Skrivet 5 November 2007 Åh tack. Det kommer nog hjälpa mig mycket och kanske någonmer, vem vet? Jag undrade mest på Tp, men nu vet jag :)
Rekommendera inlägg