Brejker Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Goddag Jag införskaffade Juiced 2 för ett tag sen , glad i hågen om att bli varse dess hypade driftmöjligheter så börjar jag spela . Överlycklig blir jag när det lever upp till mina förväntningar , ja om inte över , det var helt enkelt underbart :wub: Ända tills att jag ska vinna över en viss " Bobby Sawuer" eller hur han stavas . På det racet när laddnings rutan har kommit upp så hänger sig hela spelet , det är som ni kan förstå otroligt irriterande. Och det är inte bara då det hänger sig utan även på dom flesta London racen. Dock bara i den andra serien inte första rookie legue. Saker jag har gjort som skulle kunna lösa problemet: Bytt skivan. ( Den första var det en liten skada i kanten på, och jag updaterade ju med den . Tror ni att det kan vara felet att den skadade skivan tog med sej en bugg ? Ställt alla settings till normal , dvs som dom var när man först startade den. Gjort en ny profil. Gjort ny karriär. Men ICKE! Inget tycks gå mej vägen . :( Ska jag omformatera den tro? Det är isåfall sista utvägen vill inte att mina sparningar ska försvinna. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Det återkommande problemet att de första Xbox 360 konsolerna äter skivor vet jag inte om det berör detta. Är 360:n orginal eller chippad/flashad? Har hört att vissa spel inte kan köras på vissa chippade/flashade konsoler. Jag tror inte att skivan tog med sig en bugg. Fråga här: http://www.thq-games.com/uk/help/gamesupport Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brejker Skrivet 5 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Nej den är helt orginal om man kan skriva så.. Okej ska fråga på det forumet tack för hjälpen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.