Gäst favole Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Vart hittar man pok'emon fljöten till pokemon röd? Eller hur får man bort dom sovande pokemona från vägen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Det finns ett spökhus som du ska gå upp i toppen och där får du Poke Flöjten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Tack super mkt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Varsågod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 det är väll snorlax som ligger där // tror min kompis hadde problem med det, är det mera pokemon än snorlax :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Jag tror det är mera sovande än snorlax eller så finns det många utav honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Det är Bara Snorlax ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Hummmm vet ngn hur man får tag i surf på pokemon röd också? P.S Om man har ett pokemon röd och blå,går det att linka dom med link kabel då? Min kompis och jag testade men det gick ej..... :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Surf hittar man i Saffari zone :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Ok ,tack än en gång :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Som sagt Varsågod. P:S: Onödigt inlägg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Klar det går att linka Röd och Blå med link kabel (; Om du vill hitta Strenght så sök efetr Warrens Gold Teeth i Safari Zone lämna sedan de till Warren i hans hus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg