Desu Skrivet 5 November 2007 Rapport Skrivet 5 November 2007 (redigerat) Jo. Det är så att jag tänker bygga en egen dator, och jag har detta chassi som ligger och skräpar och tänkte att det skulle få vara till nytta. Nu är jag inte en sån där som bryr sig nåt särskilt om man måste förstöra chassit lite för att få saker att passa. Men jag undrar vilken formfaktor/vilka formfaktorer som finns till detta chassi. Är det ATX eller vad är det? Ser ut så här: http://www.meacompute.com/services/hardwar...l-dimension.jpg För mig spelar det ingen roll som sagt om jag måste hacka bort nånting ur chassit för att få plats med saker och ting. Huvudsaken att moderkortet har nånting att ligga i, och att t.ex grafikkort får plats. Och Med tanke på att jag är villig att såga ut hål i chassit osv. Går det att använda detta chassi till dagens moderkort som har den formfaktorn som chassit stöder? Jag vet att detta låter korkat men jag är villig att såga. Tro mig jag är inte så dum. Redigerat 5 November 2007 av Gird3r Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.