Karokikiri Skrivet 5 November 2007 Rapport Skrivet 5 November 2007 Ja, brukar ofta se andra avenyn som går på söndagar måndagar och tisdagar kl8 på svt1. Och jag åkte runt och srufade lite och tittade traillers om d eosv. och jag hittade en som fick mig att strycka med, att bli helt tagen och beröd. ja de va nåt specilet med den men jag bvet inte vad. Men iallfall, andra avenyn handalr om att Kim och hans mamma och pappa bodde i ett hus och då kom kims pappas compaijoner, och sköt i hjäl kims mamma dock tror polisaen att de e kims pappa så pappan har suttit inne i 9 år men nu blivit fir släppt och vil lära känna sin son, men attt går ej som de ska, kim börjar tro att han ska mörda någon mer...hans dödas mammas syster som e som hans mamma nu.. En anna historia om andra avenyn , handlar om Jossan / jossefin. http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=896468 gå in på länken se traillern, de va den jag blev så fantastiskt med tagen i! den handlar ju dom om jossan hon skule ha en midadg en tjej middag, men middagen blev till ett kaos, en supar fest med alla dom kännde..tills Dildo och ahnd gäng kommer...drogar henne och våltar henne och tar bilde rsom sedan läggs ut på nätet. men än så länge finns bara bilder på nätet. och hennes liv blir nu förstört dom blir pressade på pengar, först blir de en 1000 lapp sedan blir de 20 st 1000 lappar. och nu kräver dom 100.000 för att dom ej ska lägga ut filmen! så se denna trailer hoppas att ni börjar titta på de! ni kan se ändå fårn första avsnittet till avsnitt 21 som vi är på tv nu.. på svt.se diskutera trailer och andra avenyn och andra trailers ni tycker om! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.