tulkin2 Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 var e det bästa stället att mina miteril nånstans om man inte e member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 mining guild=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tulkin2 Skrivet 6 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 där vet jag men det fins ju bara 4 ors det kommer ju ta år för att få ihop något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 där vet jag men det fins ju bara 4 ors det kommer ju ta år för att få ihop någotjag svarade på ditt fråga och det heter mithril. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tulkin2 Skrivet 6 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 jaja samma sak men tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 träna på något lägre först och sedan så går du till mithril stället, då går det jätte snabbt! vad har du för mining lvl föresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tulkin2 Skrivet 6 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 jag e på mining lv 60 nästan 61 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 varför minar du mithril då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg