pjessica Skrivet 6 November 2007 Rapport Skrivet 6 November 2007 Hej! Internet funkar inte på min psp längre. Förr gjorde funkade den men inte nu. När jag går in står det;" A connection error has occurred. A connection to the access point could not be established. Check the security settings for the network and try again. " Ja!? Vad ska jag göra nu??? Det finns inget i Security Settings.... Snälla hjälp mig :( //Jessi :)
TheCheater Skrivet 11 November 2007 Rapport Skrivet 11 November 2007 för mig räckte det med att ladda ner CCProxy som finns på download.com! med den kan man skicka anslutning via router ifall det inte går utan proxy, men ställ inte in att du använder proxy på psp:n, då funkar det int eför mig iallafall!
pjessica Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Skrivet 11 November 2007 för mig räckte det med att ladda ner CCProxy som finns på download.com! med den kan man skicka anslutning via router ifall det inte går utan proxy, men ställ inte in att du använder proxy på psp:n, då funkar det int eför mig iallafall!Så ska jag ladda ner en sån grej?Kan man inte fixa till det utan att ladde ner grejer?! :angry:
TheCheater Skrivet 12 November 2007 Rapport Skrivet 12 November 2007 eftersom att jag hade samma problem med internet så fick det bli så! Men min granne och jag smög bakom vår andra grannes hus och snodde en "router anslutning", och det funkade, men vissa routrar har svårt att skicka en sådanhär anslutning med ett modem som kanske inte är så påkostat, därför behövs "Proxyn", tyvärr tror jag att du måste göra så: DOWWNLOAD.COM, CC PROXY!
pjessica Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Skrivet 12 November 2007 Är det gratis? Annars är det ju jätte dyrt :angry:
TheCheater Skrivet 14 November 2007 Rapport Skrivet 14 November 2007 Är det gratis? Annars är det ju jätte dyrt :angry:man får en "demo" kan man säga, betalar du programet kan du koppla upp dig via proxyn med fler anslutningar, men demon är oänlig och rekomenderas också!
pjessica Skrivet 15 November 2007 Författare Rapport Skrivet 15 November 2007 Är det gratis? Annars är det ju jätte dyrt :angry:man får en "demo" kan man säga, betalar du programet kan du koppla upp dig via proxyn med fler anslutningar, men demon är oänlig och rekomenderas också! ...Och gratis! B) Jättebra!Men hur laddar jag ner "demo-versionen?"
TheCheater Skrivet 15 November 2007 Rapport Skrivet 15 November 2007 skulle frågan: "full version" komma upp så ignorera den! download.com/CCproxy download
pjessica Skrivet 17 November 2007 Författare Rapport Skrivet 17 November 2007 skulle frågan: "full version" komma upp så ignorera den! download.com/CCproxy download Det är säker pogram va?! Asså inga error och spam, eller?
pjessica Skrivet 17 November 2007 Författare Rapport Skrivet 17 November 2007 nej! <_<Japp! jag visste det! Men säg någon bra och SÄKER sida istället!!!!!! <_<
Khazar Skrivet 17 November 2007 Rapport Skrivet 17 November 2007 nej! <_<Japp! jag visste det! Men säg någon bra och SÄKER sida istället!!!!!! <_< tror han var ironisk. download first complain after
Rekommendera inlägg