Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej!

Internet funkar inte på min psp längre. Förr gjorde funkade den men inte nu.

När jag går in står det;" A connection error has occurred. A connection to the access point could not be

established. Check the security settings for the network and try again. "

Ja!? Vad ska jag göra nu??? Det finns inget i Security Settings....

Snälla hjälp mig :(

//Jessi :)

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

för mig räckte det med att ladda ner CCProxy som finns på download.com! med den kan man skicka anslutning via router ifall det inte går utan proxy, men ställ inte in att du använder proxy på psp:n, då funkar det int eför mig iallafall!

Skrivet

för mig räckte det med att ladda ner CCProxy som finns på download.com! med den kan man skicka anslutning via router ifall det inte går utan proxy, men ställ inte in att du använder proxy på psp:n, då funkar det int eför mig iallafall!

Så ska jag ladda ner en sån grej?

Kan man inte fixa till det utan att ladde ner grejer?!

:angry:

Skrivet

eftersom att jag hade samma problem med internet så fick det bli så!

Men min granne och jag smög bakom vår andra grannes hus och snodde en "router anslutning", och det funkade, men vissa routrar har svårt att skicka en sådanhär anslutning med ett modem som kanske inte är så påkostat, därför behövs "Proxyn", tyvärr tror jag att du måste göra så: DOWWNLOAD.COM, CC PROXY!

Skrivet

Är det gratis? Annars är det ju jätte dyrt :angry:

man får en "demo" kan man säga, betalar du programet kan du koppla upp dig via proxyn med fler anslutningar, men demon är oänlig och rekomenderas också!
Skrivet

Är det gratis? Annars är det ju jätte dyrt :angry:

man får en "demo" kan man säga, betalar du programet kan du koppla upp dig via proxyn med fler anslutningar, men demon är oänlig och rekomenderas också!

...Och gratis! B) Jättebra!

Men hur laddar jag ner "demo-versionen?"

• Skapa ny...