pjessica Skrivet 20 November 2007 Författare Rapport Skrivet 20 November 2007 Mmm! Men snälla VAD ska jag göra NU!?
TheCheater Skrivet 29 November 2007 Rapport Skrivet 29 November 2007 kan tyvärr inte hjälpa dig just nu, väntar tills en trevligare tråd skapas
pjessica Skrivet 30 November 2007 Författare Rapport Skrivet 30 November 2007 kan tyvärr inte hjälpa dig just nu, väntar tills en trevligare tråd skapasTack! Men jag behöver verkligen hjälp! B) BARA SÄKRA SIDOR TACK!
kadamar Skrivet 30 November 2007 Rapport Skrivet 30 November 2007 kan tyvärr inte hjälpa dig just nu, väntar tills en trevligare tråd skapasTack! Men jag behöver verkligen hjälp! B) BARA SÄKRA SIDOR TACK! jag har inte psp men som jag förstod de så verkar den ju vara säker.
TheCheater Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 säkra sidor? jag förstår inte dig riktigt, download.com är en sida av C|net som ger ut b.l.a magasiner i USA och som rankar varor från olika butiker. Download är en sida som är gjord av C|net och alla nedladdnings bara filer har de själva lagt upp: länk för dig som vågar
pjessica Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Skrivet 4 December 2007 Visst , ni vann! Tusen tack för sidan! Verkligen jätte schysst :D Men en fråga; hur ska jag använda den? jag har aldrig gjort sånt förr till psp...
TheCheater Skrivet 6 December 2007 Rapport Skrivet 6 December 2007 ställ in IP adressen på psp:n som du hittar på settings (på proxyn) om du väljer manuel ip! portarna borde vara ifyllda från början.
pjessica Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Skrivet 6 December 2007 Okey, men nu står det att man ska skriva ip address och subnet mask osv..
pjessica Skrivet 10 December 2007 Författare Rapport Skrivet 10 December 2007 Ska jag ansluta psp:n till datorn när jag gör allt det här?
TheCheater Skrivet 11 December 2007 Rapport Skrivet 11 December 2007 Ska jag ansluta psp:n till datorn när jag gör allt det här?sätt på proxyn på datorn, va i ungefär högst 10 m ifrån routern och börja surfa!
pjessica Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Skrivet 11 December 2007 Men portarna är inte fyllda! Man kan inte ta ett steg vidare när man tar ip address setting- manual
Rekommendera inlägg