TheCheater Skrivet 15 December 2007 Rapport Skrivet 15 December 2007 då kanske du borde testa att leta portar och ip-adressen själv, fråga ferm om det :P en som jag känner som hjälpte mig med det, om du ska gör detta själv så behöver du titta i din handbok för din router vad dens adress är, sedan ska du skriva in den på internet (på datorn) min är "192.168.1.1" sen ska du gå till typ router status och titta att allt värkar funka, skriv sedan in adressen (som i mitt värk var 192.168.1.1) på psp:n, portarna borde du kunna se på router status också om inte vid menyn.
pjessica Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2008 Sorry, men det funkar inte :(
TheCheater Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 då kan jag tyvärr inte hjälpa dig längre, lärde mig det där av en som heter kristoffer som kan ganska mycket om datorer, pröva google! GOOGLA!
Gäst FabrikatioN Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 Ähum...Provat att connecta till DIN access point som du har i DITT hus?
Rekommendera inlägg