Ozoon Skrivet 6 November 2007 Rapport Skrivet 6 November 2007 Okej, såhär är det: Jag har börjat spela d2 en hel del, och kör det windowed då det ser helt fuckat ut med min upplösning, detta gör jag genom att sätta -w efter pathen i target rutan för genvägen. Och nu vill jag också få bort ljudet på samma vis, man kan ju stänga av det ingame, men itne menyljudet, så nån som vet hur jag gör detta? Har googlat lite men hittar mest saker som nosound=true osv, vilket inte funkar. Finns det nåt "universal" argument för detta, som -w tex. ? Citera
Filosofen Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 (redigerat) Går det inte att stänga av menyljudet innan man startar det i window-mode? Kan funka, kan inte. EDIT: nvm, såg inte texten: "men inte menyljudet.." Redigerat 7 November 2007 av Skillet Citera
Ozoon Skrivet 8 November 2007 Författare Rapport Skrivet 8 November 2007 I just diablo märkte jag att ctrl+m funkar, så mitt problem är löst, tills vidare. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.