Gäst Download Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 min lillebrorsa har sitt nintendo DS och har kopt pokemon pearl och kommit ganska longt tror jag och sen ner han sparar och setter po for han gora om allting fron borjan, so jag undrar om man behover nogot speciellt for att spara. (han kopte spelet i thailand) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Kolla om det är ett original spel, att det verkligen är Nintendo som gett ut den och att det inte är någon piratkopia. På en spel som är kopior kan man inte spara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 MM precis men det kan också vara så att det är fel på kaseten,detta hända för mig på ett annat spel (orginal) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Så är det för mig ungefär på mitt Emerald om jag sparar å sen kör ett DS spel med Emerald i så raderas sparningen så jag kan inte föra över pokemon till pokemon Dimond :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Eftersom att du köpte det utomlands så kan det vara en kopia eller begagnat så att det kan vara nått fel på kassetet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg