Cleaned Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 ~ Team angus ~ Jag söker medlemmar till min kommande klan Team Angus. Mina req är rätt så höga, och väldigt lika TeamSweden. Jag har skickat en request på att Team Angus ska sammanbeta med Teamsweden. Vi får hålla tummarna. ~ Team angus ~ ~ Requirements ~ 90+ Combat eller 90+ Mage, str eller range. Vi tar emot p2p & f2p. Vi har ett forum & Sida pågång, men först måste det bli något av detta. ~ Requirements ~ ~ Nyheter ~ Dang, TeamSweden sa precis att dom är beredda på att sammanbeta med oss så fort vi får många medlemmar. Kom igen, vi söker medlemmar. ~ Nyheter ~
Gäst mithril Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 mm ska vara med när jag har alchat mina saker då är jag 58 cbt och 94mage=)
Cleaned Skrivet 7 November 2007 Författare Rapport Skrivet 7 November 2007 Du får gärna vara med, för jag vet att du är väldigt skillad på RS.
Gäst mithril Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 mm är med nu då bara för diskutera etc... men vi måste nog få mer medlemar innan pking då har jag fått 94+mage=).
Cleaned Skrivet 7 November 2007 Författare Rapport Skrivet 7 November 2007 Aa, men nu när vi är sponsrade av Teamsweden får vi nog mer seriösa medlemmar.
Gäst mithril Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 Aa, men nu när vi är sponsrade av Teamsweden får vi nog mer seriösa medlemmar.mm=) har varit i ts själv ett tag omkring 1månad till 2 månader:P men har du tipsat om clanen på rhq,sals etc?
unix Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 Ewdin ; Ger dig ETT TIPS: Lita inte på mithril! Han scammade mig fullt.
Gäst mithril Skrivet 8 November 2007 Rapport Skrivet 8 November 2007 har han gett mig nåt eller? jag är bara med i clanen??
Rekommendera inlägg