💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon D/p Tränarguide!

167 svar · startad

Jag använder bara min Pelippers Hydro Pump om alla andra attacker är slut.

men den attacken kan man ju använda så dålig är den inte ;)

Trådstartare #83

Jo, om man har surf så är den botten. Surf tar aldrig slut i en match.

där förstod jag dig inte ;)

Trådstartare #85

Du sa att hydro pump inte var så dålig. Jag höll inte emot och sa att hydro pump suger om man har surf. Modysson sa att han använde hydro pump när alla hans andra attacker var slut, då sa jag att surf aldrig tar slut i en wi-fi match.

Jag har nästan bara attacker på min Pelipper som bara har 5 PP, den högst jag har är 7 PP på en attack.

Senast ändrad:

då kan man använda den

Trådstartare #88

Inte en enda attack med 5 pp är bra så gör opm hela pokemonen. 5 pp har alla "noobbra" attacker som fire blast.

Det har bara blivit så på min favvis Pelipper, lv 100 för övrigt.

är den din favvis // men kan fånga den i dp

Jag vet att man kan fånga den i D/P.

Den är min favorit för att den var den första jag någonsin fångade i strid och det var även den första pokémon jag fick upp i lv 100. :)

Senast ändrad:

åå så sorligt skoja :P? men han är ganska cool// du borde skriva om det i favorit pokemon tråden

↗ till inlägget

åå så sorligt skoja :P? men han är ganska cool// du borde skriva om det i favorit pokemon tråden

Jag har ju gjort det.

heheheheh ok

↗ till inlägget

jag vet bara n00bs använder den

"Kingdom" seriöst, håll käften. Du är själv 'noob' på Pokémon...

Hydro pump används inte så ofta, och jag gillar den inte heller men att säga att det bara är noobs som använder den... :S

kan och kan det kan ja väll :lol: vilken är den bästa attacken nu igen

27 Nov 2007
Trådstartare #97

NU börjar noob leken gå lite överstyr ;) . Det finns ingen bästa attack i pokemon.

Alla är bra om man gör rätt.

Den bästa attacken är Splash, som med 40 PP och en base attack på 150 pwnar allt och alla... -.-

↗ till inlägget

Den bästa attacken är Splash, som med 40 PP och en base attack på 150 pwnar allt och alla... -.-

Inte riktigt alla menade jag ^^, ska ändra.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in