Gäst favole Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Vart kan man få tag i maskinen gameshark till nintendo?? snälla jag måste få tag i den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 googla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Det är bättre med en Action Replay enligt mej iaf. Den finns o köpa i www.spelbutiken.se till DS Lite. Men det finns också till GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Det fanns ej till GBA :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Här har du mannen, just click here där finns en action replay för GBA. Om du vill höra min åsikt, så tycker jag att den duger. Den gör det mesta. Fast Action replay DS lite är egentligen bättre. Jag skulle nog tro att Action Replay MAX är nog utveckling och passar både till GBA och DS lite. Fast den är lite svår o få tag på i marknaden. Jag har hittat den några ggr i spelbutiken fast den brukar oftast försvinna eller så finns den inte i lager. Rätt så märkligt. Jag tror nog att spelbutiken driver med mej lite grann ^_^ men om du är så desperat så rekommenderar jag action replay:en för GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg