Hoppa till innehåll

Känd Runescape Clan


Timmmy
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag vill inte ha nå kommentarer att runescape suger i denna tråd och inget negativt.

 

jah alla runescape spelare jag hade en clan på min föra gubbe: vopalen och den hade en väldigt bra clan och jag vill göra en ny clan. Tryck:Join clan om ni vill och skriv:TimberTimmy då kommer det upp och i denna clan är det helt gratis att vara med. Sök gärna alla är välkommna och vi hjälps åt om nån behöver nåt så kan vi ställa upp och ge den det gubben behöver( om det inte skulle vara typ full rune), sök gärna så vi hjälper varandra och lvlar bra!. TimberTimmy ska det va! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Www.runehead.com , sidan för alla som vill joina olika former av RuneScape klaner över hela världen!

De bästa för tillfället, är antingen pk-klanen "DI" (Damage Incorporated) eller skiller klanerna "SS" samt "RSS" (Supreme Skillers, RuneScape Skillers.)

 

Där finns det dessutom massor av tips för er som vill skapa en ny klan, lycka till.

I övrigt, så har jag aldrig hört talas om den där klanen. Oseriös?

Redigerat av Coldplay
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ber om ursäkt, jag borde faktiskt veta bättre eftersom jag är en daglig besökare av deras forum.

Men varför måste du kommentera så hårt? Jag är människa, jag kan fela.

Kunde du inte bara påpekat det så ödmjukt du bara kunde?

 

Aja, inlägget är iallafall redigerat, allt är frid och fröjd?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...