SlimShady Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Går ju tyvärr inte att överklocka, för hastigheten är ju förbi minium. :( Dual Core processorerna är riktigt bra och inte allt för dyra, men isåfall måste du antagligen ha ett bättre moderkort. Dessutom dröjer det inte särskilt länge innan ditt grafikkort inte ens klarar minium inställningar. Med ett nytt bra grafikkort och processor krävs ett ganska bra nätaggregat... Sådär kan man hålla på ett tag. Om det bara är CoD 4 du ska spela så köp en billig Dual Core och nytt moderkort om det behövs, men annars skulle jag nog kollat efter en helt ny burk. Precis. Det var det jag har tänkt. Jag har ju kollat när vi köpte den o den e fr 2003 juni. Så den är gammal, skulle ju helst köpa en helt nya me as bra grejjer i den men men... Liksom ja kan ju inte uppgradera datorn för ett spel skull heller, det tycker ja e väldigt onödigt men å andra sidan vill ja kunna spelet.. så.. men tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.