Amuria Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 (redigerat) Fuska.nu funkar inte just nu så jag undrar om ni kan några bra fusk till The Legend Of Zelda:Phantom Hourglass till adventure mode. Jag har fastnat lite... Jag kan inte hitta gubben som ska visa mig routen till norra delen av havet... Om jag åker upp dit kommer det bara dimma och yadda yadda... Var finns han?! :meddum: :gitarr: Redigerat 9 November 2007 av poke_flikka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Du ska gräva runt vid nån palm på ön söder om dimman. Har du varit där bör du ha hittat lösningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 10 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Uhm.. alltså jag har hittat hans gömma nu och är i Sea Kings tembel eller vad det heter... Där ska man typ "press the crest against the sea chart..." Hur gör man detta. Jag kan inte komma ut ur rummet! D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Uhm.. alltså jag har hittat hans gömma nu och är i Sea Kings tembel eller vad det heter... Där ska man typ "press the crest against the sea chart..." Hur gör man detta. Jag kan inte komma ut ur rummet! D: stäng dset och öppna det sen tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Som IngweCalanor sa stäng Dset och öppna det igen. Tog en j*vla tid innan man kom på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Som IngweCalanor sa stäng Dset och öppna det igen. Tog en j*vla tid innan man kom på det.Jag förstod det på direkten, eftersom att man gjorde samma sak i Another Code! ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Trevligt^^ Själv har jag inte det. Kommer kanske skaffa mig det någon gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 För mig vid kartan där man skulle stänga o sen öppna fattade jag inte hur man skulle göra, tröttna och slog ihop mitt ds för att göra nått annat för ett tag, o sen när jag öppnade ds:en så spelades melodin o jag blev helt förvånad över att jag hade klarat de :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg