BLITZFREEDOME Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Säger bara jag köpte ett 360 för en månad sen 360 är sämst det gick inte att kolla på en film på en ända j*vla skiva inte ladda från data heller och det la av hela tiden för det blev så varmt. Xbox 360 design 99% resten 0.1 % det måste varit core. Flasha det. jag har det och kan se allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Om du har ett PS2 tycker jag att du ska köpa med detta ERBJUDANDET från EbGames. Tycker personligen att du ska köpa Premium-versionen, för att den har det man måste ha: 20gb HD, 1månads guldmedlemskap, silvermedlemskap, headset och lite till. Det är ju en acard ..Sälj ditt ps2 på blocket och köp en premium istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.