Lilian Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 :huh:hej...jag har kollat på hemsidor och sånt och då finns det en frisördsalong med en hund eller något som heter harriet finns den och när öppnar den salongen? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Fricer salongen öppnas mär du får Nookington som e den största nook uppgraderingen!!! Du får nookington genom att Spendera 240.000 Bells och få en vän från ett annat AC:WW att köpa något från Nook. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bjorvy Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Tack så DJÄVULSKT mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Tack så DJÄVULSKT mycket! Ursäkta??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 ett tips är att sälja 1 kunga krona, sen vänta några dagar så han bygger ut, sen sälja en till så bygger han ut, sen en till sen en till sen en till, sen får en kompis till dig köpa nått i affären sen fåru nookington btw ingwecalanor var de kul att börja om på acww? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 ett tips är att sälja 1 kunga krona, sen vänta några dagar så han bygger ut, sen sälja en till så bygger han ut, sen en till sen en till sen en till, sen får en kompis till dig köpa nått i affären sen fåru nookington btw ingwecalanor var de kul att börja om på acww? Nepp din hackande pro ;) men det gjör inget för nu har ja en mycket snuggare stad!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lilian Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 jag startade också om mitt gamla spel och nu har jag mycket snyggare gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg