Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej på er ! :o Behöver hjälp. Jag har spelat sims 2 i ett par år nu och alltid använt mig av fusk. Men jag kunde inte spela mer eftertsom min data hade för lite minne ... Så jag köpte nytt . Men nu när jag installerat The sims 2 så får jag inte upp fusk rutan ! <_< Jag har alltid klickat ctrl-shift-C eller vad det V.. Iallafall ! Det funkar inte :( Jag behöver vekligen fusken för det är hel jobbigt att spela nu när man inte har några enda fusk till hjälp !!

Tacksam för hjälp om hur jag får upp fusk rutan :lol:

Redigerat av Lovehina
Skrivet

Tack för tipset :lol: men det funkade inte :( Jag installera med samma skiva på en annan data någon annanstans och där funkade fuskrutan <_<

Skrivet

Tack för tipset :lol: men det funkade inte :( Jag installera med samma skiva på en annan data någon annanstans och där funkade fuskrutan <_<

haru kollat att du inte råkat dra upp fuskrutan så den inte syns?

Skrivet

haru kollat att du inte råkat dra upp fuskrutan så den inte syns?

Den komemr inte upp alls Ooò :(

Skrivet

Den kan vara utanför din skärm menar "vi", Ändra storleken på din skärm, till ett mindre, och se om du får något då..

Skrivet

Men du klikar ctrl och den som är ovanför den ! o sen c ! Så gör jag iallafal :D Tästa det !

Skrivet

Din stackare - kan inte spela spel utan fusk.

Iaf så tycker jag synd om dig när du får sånna svar.. "Tryck Ctrl + Shift + C", Jo du skrev att du gör det men att det ändå inte kommer upp någon ruta! Mitt tips är att trycka upp rutan (även om du inte ser den), testa skriva ett fusk och se om det funkar. Om det inte gör det så har du ju problem, för då finns den inte alls och då har jag verkligen ingen aning om vad som är fel. Om fusket funkar så testa göra som någon skrev här innan, att ändra upplösningen så att du får mindre bild, då kanske den kan komma fram också. Om inte det heller funka så testa trycka upp rutan igen (trots att du inte ser den) och så skriver du "-help" för då brukar rutan bli stor och det kommer massa text.

Aja, lycka till iaf! ^^

• 3 veckor senare...
Skrivet

:o

Tkr synd om dig att du inte kan spela utan fusk men om du VERKLIGEN behöver det så kan du ju testa att minska skärmen på spel inställningar som InTech och kadamar sa.

Funkar det inte så får du lära dig att spela utan det är roligare enligt mig ;P

• Skapa ny...