Yamio Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Hejsan ;) När jag kollar på thesims.se så när man kollar på bilder så har alla simmar nästan egen designade kläder/hår. Och när jag frågar hur dom fixar det.. Så säger dom bodyshop :huh: Jag har bodyshop (förstås) Men där kan man inte göra andra kläder eller hår, bara ansikten ! För det finns ju bara dom vanliga kläderna att välja ¨på.. Är det fel på mitt bodyshop, eller har jag för lite "kunskap" om hur man gör ? :( Snälla , tacksam för svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 vad är bodyshop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Om du går in på "start" och sedan "alla pogram" så ska det stå EA Games någonstans, gå till den och där finsn The sims 2 och resten av paketen du installerat och bodyshop för just det spelet. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanna.W Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Jag tror inte att det är något fel på din bodyshop, det är likadant för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Akzira Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Ni behöver inte mer än Body Shop, men ni kan ju inte göra de nya kläderna där, de får ni ju göra i typ PaintShopPro eller PhotoShop eller liknande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 (redigerat) Gå in på Youtube och sök på " How to use bodyshop " el nått. Du måste använda paint el Photoshop el nått liknande också. Redigerat 1 December 2007 av iPod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 ja tycker att the sims e tråkigt iaf så ja vet inte :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg