addepadde Skrivet 11 November 2007 Rapport Skrivet 11 November 2007 jag har kommit dit när man ska göra en windows live id och när jag accepterar i slutet så står de ungefär this windows live id is already a windows live id do you want to use this windows live id, ungefär så och sen när jag ska logga in så går det inte?? snälla hjälp mig Citera
Fruktnystan Skrivet 11 November 2007 Rapport Skrivet 11 November 2007 Om du redan har ett Hotmail-account (eller liknande) så kan du bara använda det istället för att göra ett nytt Windows Live ID. Citera
Gäst Denieru Skrivet 12 November 2007 Rapport Skrivet 12 November 2007 jag har kommit dit när man ska göra en windows live id och när jag accepterar i slutet så står de ungefär this windows live id is already a windows live id do you want to use this windows live id, ungefär så och sen när jag ska logga in så går det inte?? snälla hjälp migDet betyder att någon har tagit ditt användarnamn (exempel@hotmail.com/live.com/se) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.