Hoppa till innehåll

Wtf? W32.parsit!

Gäst XPLOSIV

Rekommendera inlägg

Gäst XPLOSIV
Skrivet

Jag hade visst min internetsladd urkopplat och startade datorn och den spammade "Wsvc.exe har stött på ett problem och måste avslutas" sen stoppade jag in den , och då var f*n min dator full av skit... jag gjorde en online scan, den hittade en j*vla massa skit, så jag installerade NOD32, och han sa "NOD 32 Kernel nånting" så ja starta i felsäkert läge, samma fel... men NOD32 scanner funkade om man starta den manuellt, och varenda j*vla .exe fil hade nått W32.Parasit på sig!!! och några hade W32.Ircbot.OO och typ RBOT (eller nått)... men nu har typ NOD32 rensat allt, men några filer har dampat sig...typ wow installern säger "Sorry the installer was unable to start up" Och WoW "Floating point..blahblahblah"...

Hur fixar jag filerna igen??

Skrivet

Du kan köra System restore..

Start Menu > Tillbehör/Accesories > System Tools / System Verktyg > System Restore / System Återställning.

Då kommer det fram en kalender.. Då väljer du typ igår i kalendern och sen vilken punkt på den dagen du vill återställa till.. Och om du inte har någon System restore punkt i kalendern (Alltså att det inte går att klicka på) så måste du gå längre bak tills du hittar en. Det här berör inte installationer och sånt.. Bara registret och Windows filer.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...