TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 (redigerat) Här är några från mig också: Xbox 360: + Bra grafik + Bra onlineläge. + Bra spelserier (t.ex. Halo etc.) - Xbox Live kostar pengar (Fast inte så mycket dock) - Man kan få Red Ring Of Death - Rätt så stor men ändå inte så stor Wii: + Bra spelserier (t.ex. Super Mario Zelda etc.) + Billig + Rörelsekänsliga kontroller - Nästan inga spel som man kan spela online - Nästan inga FPS spel - Lite för många barnspel - Man kan inte se på DVD filmer Playstation 3: + Snygg design - Väldigt dyr - Inte så bra grafik på spelen - Stor och klumpig - Dåliga spel (enligt mej) Redigerat 26 December 2007 av TheChosenOne
Gäst InTech Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 Här är några från mig också: Xbox 360: + Bra grafik + Bra onlineläge. + Bra spelserier (t.ex. Halo etc.) - Xbox Live kostar pengar (Fast inte så mycket dock) - Man kan få Red Ring Of Death - Rätt så stor men ändå inte så stor Wii: + Bra spelserier (t.ex. Super Mario Zelda etc.) + Billig + Rörelsekänsliga kontroller - Nästan inga spel som man kan spela online - Nästan inga FPS spel - Lite för många barnspel - Man kan inte se på DVD filmer Playstation 3: + Snygg design - Väldigt dyr - Det är många bra saker i den - Inte så bra grafik på spelen - Den har lika bra grafik som 360, och ps3an klarar bättre grafik.. - Stor och klumpig - Det är många saker i den - Dåliga spel - Det finns många bra spel, och det kommer komma :I + att ps3 också har rörelsekänsliga kontroller..
negR Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 Du, testa att spela med sixaxis innan du säger något.. För många spel att rabbla upp. hade en lista på det förut. Hittar den inte längre. :/. Ska söka efter den 6: Nej, faktiskt inte. Det betyder att den är stor och bra 5: Överdriv mer .. 3: Kontrollen är skön, Väldigt skön. Jag har PS3 och har testat sixaxis. Blä vad dåligt. Och angående 6an förstår jag inte vad du försöker säga. Och den ser verkligen ut som ett kylskåp.
Gäst InTech Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 Du kan ju alltid prata om vettiga saker. Och varför säljer du nu inte din ps3 om du nu hatar det..?
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 Här är några från mig också: Xbox 360: + Bra grafik + Bra onlineläge. + Bra spelserier (t.ex. Halo etc.) - Xbox Live kostar pengar (Fast inte så mycket dock) - Man kan få Red Ring Of Death - Rätt så stor men ändå inte så stor Wii: + Bra spelserier (t.ex. Super Mario Zelda etc.) + Billig + Rörelsekänsliga kontroller - Nästan inga spel som man kan spela online - Nästan inga FPS spel - Lite för många barnspel - Man kan inte se på DVD filmer Playstation 3: + Snygg design - Väldigt dyr - Det är många bra saker i den - Inte så bra grafik på spelen - Den har lika bra grafik som 360, och ps3an klarar bättre grafik.. - Stor och klumpig - Det är många saker i den - Dåliga spel - Det finns många bra spel, och det kommer komma :I + att ps3 också har rörelsekänsliga kontroller.. Det har dom inte alls, din himla pokemon!
Gäst Denieru Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 Du kan ju alltid prata om vettiga saker. Och varför säljer du nu inte din ps3 om du nu hatar det..? Snälla du, han fick det i julklapp och han äger det inte, julklappen var till hela familjen. 1|\|+3<|-| |>|-|41|_!
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 Du kan ju alltid prata om vettiga saker. Och varför säljer du nu inte din ps3 om du nu hatar det..? Snälla du, han fick det i julklapp och han äger det inte, julklappen var till hela familjen. 1|\|+3<|-| |>|-|41|_! Vad står det sista? Jag lyckades bara tyda Intech..
Gäst Denieru Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 Ändrade TheChosenOnes lite smått. :) Xbox 360: + Bra grepp om kontroller + Bra grafik + Bra onlineläge. + Bra spelserier (t.ex. Halo etc.) + Stort spelutbud -+- RRoD (Neural här då man får mycket bra service av microsoft) Wii: + Bra spelserier (t.ex. Super Mario Zelda etc.) + Billig + Rörelsekänsliga kontroller - Nästan inga spel som man kan spela online - Nästan inga FPS spel - Lite för många barnspel - Man kan inte se på DVD filmer - Blir mycket dyr i slutändan även om den verkar billig i början - Litet spelutbud Playstation 3: - Kontrollerna är konstiga och för lätta - Blu-Ray, helt onödigt - Ful Design, ser ut som nån j*vla grill - Väldigt dyr - Inte så bra grafik på spelen - Stor och klumpig - Dåliga spel - Litet spelutbud Du kan ju alltid prata om vettiga saker. Och varför säljer du nu inte din ps3 om du nu hatar det..? Snälla du, han fick det i julklapp och han äger det inte, julklappen var till hela familjen. 1|\|+3<|-| |>|-|41|_! Vad står det sista? Jag lyckades bara tyda Intech.. Det står phail
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 Jag tycker som Denieru! Dom sakerna som han la till tänkte jag aldrig på innan..
Gäst 55_66 Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 PS3 är ju bäst i system t.e.x. 218 GF. Till X360 är det mest roliga spel som Mass Effect, Saint's Row, Halo 3 och dem. Till PS3 så blir det bara mer och mer roliga spel som Uncharted: Drakes Fortune och kommande Little Big Planet.
Gäst InTech Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 "Inte så bra grafik" Nä, absolut inte. den har en av värdens bästa grafik. Ligger lika om inte bättre mot 360. "Blu-ray helt onödigt", Inte om man vill se på filmer i bra upplösning, eller ha ett stort och snyggt spel. "Ser ut som en grill", Den är ju asa snygg. "Dåliga spel" nej, absolut inte. "Stor och klumpig" Ja, Det är för att det är så många saker i den.. "Kontrollerna är för lätta" Dem är svinsköna. Bästa kontrollerna. (Förutom nes då :D) Ps3 har även rörelsekänsliga kontroller, alltså ska det vara ett + där också.
Gäst TheWho Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Xbox 360: + Bra grafik + Bra onlineläge. - Xbox Live kostar pengar - Red Ring Of Death - Kontrollerna känns klumpiga Wii: + Billig + Rörelsekänsliga kontroller - Nästan inga spel som man kan spela online - Nästan inga FPS spel - Lite för många barnspel - Man kan inte se på DVD filmer - Ingen hårddisk Playstation 3: + Snygg design + Sköna och bra kontroller + Blu-ray + Bra Grafik + Billig + Många bra spel, och fler blir det! - Hmm, inga. InTech, inte för att dra upp en diskussion eller så, men du behöver ju inte rätta personer. Alla har olika åsikter och upplevelser. =)
Rekommendera inlägg