Filosofen Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) Jag byter min habbogubbe mot din superbra RS gubbe, ska ha mycket (höga) levels på dom bästa och flesta skills, bra combatlevel med mer. Men jag undrar om detta e möjligt också? Tänkte mest på hemliga frågan (om det nu finns nån) m.m.. Jag skickar bild på min habbogubbe och det, när säljaren och jag pratar.. Redigerat 12 November 2007 av Skillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 varför inte bara ladda upp en bild här? scam... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) Nej jag scammar absolut inte, och här kommer bilden som önskat! http://img114.imageshack.us/img114/7308/habboqt8.th.jpg Har lite mer möbler i handen, men dock inte så "jättebra" saker. EDIT: Ger också alla mina FM :) Mina krav är att gubben har bra skills och höga levels! Redigerat 11 November 2007 av Skillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 (redigerat) Ingen som vill byta? Jag kräver visserligen inte att Din RS-gubbe ska va MEGASUPERBRA. Bara att den är bra och har höga levels på Skills och Combat! Har bild på Min habbo-gubbe ovan. Den har bra möbler och ännu fler i handen! Och det är mitt rum som visas på bilden. Så, någon intresserad? : ). Jag är en seriös bytare, och jag vill gärna ha en seriös person som jag sedan kommer byta med! Och för att säga det igen: Jag scammar INTE. Jag vill gärna att ni ska veta det! EDIT: Istället för habbo-gubben kan jag ge 3 000 fuskamynt. Redigerat 12 November 2007 av Skillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 269 Habbos online? det var lite... har habbo blivit så opopulärt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Det va typ 22:25 jag gick in, då är det inte så många som spelar habbo :). Efter skolan så ska du se att det är ganska fullt överallt. Edit från senaste post: Kan nu senare ge 3 000FM och eventuellt min Habbo-gubbe om Din RS-gubbe är riktigt bra! Så om du är intresserad, skriv här fort eller PM'a mig snarast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Ingen alls som är intresserad? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Jag har en lvl 75 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 jag har en lvl 81 med bra smithing skill (mining med) =[) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sassa12345 Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 har en lvl 96 med bra str range och mage Säljer den gärna mot din habbo gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Tro inte på sassa12345... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg