KGreen Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Hej, har precis köpt en ny laptop och den har det här graffikortet: VIA Chrome9 HC IGP Family WDDM Tillgängligt grafikminne: 252 MB Dedicerat videominne: 128 MB Delat systemminne: 124 MB och då undrar jag, går det att lira wow med detta? alltså då menar jag inte med högsta kvaliten osv, jag menar bara funkar det.. eller är det helkasst? tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Det går nog, men hoppas inte på att det ska gå smärtfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Är inte det ett intigrerat grafikkort? Det går att spela WoW på det, men du får räkna med fetlagg i de större städerna. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Jag har ett intrigerat Grafikkort och spelar utan lagg.... Det borde funka, men räkna med lagg ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
z00m3r Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Lagg = Internet problem, Hack = Dator problem, man ska inte säga till folk att de laggar när det hackar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Jag har ett intrigerat Grafikkort och spelar utan lagg.... Det borde funka, men räkna med lagg ibland. Vad heter ditt grafikkort då? Lagg = Internet problem,Hack = Dator problem, man ska inte säga till folk att de laggar när det hackar <_< När bilden hackar så laggar det. O.o Det kan antingen bero på att internet inte hinner skicka och ta emot så fort som du vill, eller för att grafikkortet inte kan rita upp bilderna så fort som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.