Hoppa till innehåll

Rekord


Tizzio
 Dela

Rekommendera inlägg

haha okay juste ja tänkte inte på dom där buss lätta bossarna :) men kan göra ny fråga hur fort tar ni Ganondorf och sen vad har ni för taktik när han är Ganon många har ju olika så hehe

He, he varför jag skrev det är för att det zelda spelet är det jag har klarat mest. Jag klarade faktiskt Wind Waker igår. :)

 

Så nu ska jag börja att spela det andra zeldaspelet jag har, på svenska heter det skymnings prinsessa. (he, he jag vågar inte skriva på engelska för jag kanske stavar fel :P)

 

På Wind Waker klarade jag den första bossen på ön med fågelmänniskorna, (kommer inte ihåg va de heter) på ungefär mindre än 70 sekunder (andra gången man möter bossarna)

 

Jag hade väldigt svårt att komma på hur man dödade bossarna. Men det löste sig efter ett par förlorade liv.

 

 

;) ses

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha oot är det Zelda spel som jag har spelat mest också började när jag var 6 lr 5 klara de kanske 15 gånger inan jag sluta sen har jag klarat de igen flera gånger. Windwaker tog jag 1a bossen så snabbt de går skulle jag tro (kolla aldrig tid) men de var 3de gången jag klara det. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...