Gäst Denieru Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Jag tycker att regel §1.10 är ganska onödig eftersom att om man ska göra ett till inlägg efter att man nyss har postat ett (dubbelinlägg) så går ju de 2 inläggen ihop automatiskt, så behövs verkligen denna regel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Regeln är inte onödig för efter en viss tidsperiod, minns inte hur lång tid exakt nu, så läggs inte det nya inlägget ihop med det gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Regeln är inte onödig för efter en viss tidsperiod, minns inte hur lång tid exakt nu, så läggs inte det nya inlägget ihop med det gamla.Jaha, visste inte det. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Ibland glömmer jag bort det och skriver ett inlägg som inte läggs ihop med det jag skrivit innan. Tur är ju att jag kan ta bort mina misstag. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.