Azzeus Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Den här tråden är kanske inte så viktig men iallafall, på MP3 så kan man få så kallade "Friend Voucher" dessa skickar man till andra spelare som också har MP3. När man får en sån så får man gröna mynt som man kan använda till att köpa saker. Jag behöver de gröna mynten för att kunna köpa bonus grejerna på MP3 så jag undrar om det är nån som vill byta/ge bort Friend vouchers? Självklart skickar jag också, har typ 11 sstycken. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Hur gör man och hur ser man om man han någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 jag vikll byta. vill skaffa lite saker på spelet :P skicka vad du heter. ska man skuicka in friendcode eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.