aclaim Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Hej är det någon här som vet hur man gör för att spara sin spelare på legend of zelda till nes på xbox emulator? aclaim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 ärligt talat har jag ingen aning, visste inte ens att man kunde köra zelda på xbox :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aclaim Skrivet 14 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Jo då det går när man använder en emulator så kan man i princip spela alla äldre spel till nästan alla konsoller. Problemet är dock att jag inte kommit på hur man sparar spelen. Det svaret skulle jag vilja ha... Gissar dock att det inte är så många som spelar Zelda på xbox utan de flesta sitter garanterat på sin NES box men jag hoppas på att någon kan svaret på frågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knighteddie Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Menar du inte snes? ja älskar zelda...om d e snes så tryck in högra spaken o så kommer du ti en meny där du trycker på savestates. där kan du spara o ladda upp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 om man tryck in högra spaken så kommer det fram en meny där man kan spara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg